Voor Nederlandse bedrijven : onze site herkent niet automatisch BTW nummers.

Wanneer u intra-communautair (BTW vrij) wil bestellen, maak dan uw bestelling via onze site en kies bij het afrekenen voor "betaling via overschrijving". Dan sturen we u meteen na uw bestelling een BTW vrije offerte op het emailadres dat u opgaf.

Indien u akkoord gaat met deze offerte, dan kan u betalen via iDeal, visa, bankoverschrijving, ... via de betaallink die we meesturen met de offerte.

http://schema.org/InStock

Timing set Alfa Romeo Mito (312A2.000) 2012 Fiat Panda 500/500C (312A2.000) 2010, Panda (312A2.000) 2012 Punto (312A2.000) 2012 Lancia Ypsilon (312A2.000) 2011

Productcode: TM1573
Beschikbaarheid: 1

55,00 €

- +

Voor motoren met een : 900 CC motor (0.9)
Dit je terugvindt in volgende modellen : Alfa Romeo Mito (312A2.000) 2012; Fiat Panda 500/500C (312A2.000) 2010, Panda (312A2.000) 2012, Punto (312A2.000) 2012; Lancia Ypsilon (312A2.000) 2011

 

ItemDescriptionOEM Code
A Flywheel locking tool 2 000 035 300
B Camshaft locking plate with screws 2 000 035 100
C Pulley locking pin 2 000 035 200

ALFA ROMEO MITO (955_) (08.2008 - 12.2018) 0.9 TwinAir (955.AXW1B) (86 PK, 63 kW)
CHRYSLER YPKILON (05.2011 - ) 0.9 Twinair (86 PK, 63 kW)
FIAT 500 (312_) (07.2007 - 12.2017) 0.9 (312AXG1A, 312.AXG11) (86 PK, 63 kW)
FIAT 500 C (312_) (09.2009 - 12.2015) 0.9 (312AG1A) (86 PK, 63 kW)
FIAT 500L (351_, 352_) (09.2012 - 05.2018) 0.9 Natural Power (199LYC1B) (80 PK, 59 kW)
FIAT 500L (351_, 352_) (09.2012 - 05.2018) 0.9 Natural Power (199LYC1B) (86 PK, 63 kW)
FIAT PANDA (312_, 319_) (02.2012 - ) 0.9 (312PXG1A) (86 PK, 63 kW)
FIAT PANDA (312_, 319_) (02.2012 - ) 0.9 (312PXN1A, 312PXN11) (78 PK, 57 kW)
FIAT PANDA (312_, 319_) (02.2012 - ) 0.9 4x4 (312PXG1A) (86 PK, 63 kW)
FIAT PANDA (312_, 319_) (02.2012 - ) 0.9 Natural Power (312PXG1A) (86 PK, 63 kW)
FIAT PANDA (312_, 319_) (02.2012 - ) 0.9 Natural Power (312PXN1A) (80 PK, 59 kW)
FIAT PANDA VAN (312_, 519_) (02.2012 - ) 0.9 (312DXG1A) (86 PK, 63 kW)
FIAT PANDA VAN (312_, 519_) (02.2012 - ) 0.9 4x4 (312CXG2B) (86 PK, 63 kW)
FIAT PANDA VAN (312_, 519_) (02.2012 - ) 0.9 Natural Power (312CXG1A) (80 PK, 59 kW)
FIAT PANDA VAN (312_, 519_) (02.2012 - ) 0.9 Natural Power (312DXG1A) (86 PK, 63 kW)
FIAT PUNTO (199_) (01.2012 - 04.2018) 0.9 Bifuel (86 PK, 63 kW)
FIAT PUNTO (199_) (01.2012 - 04.2018) 0.9 Twinair Turbo (86 PK, 63 kW)
FIAT PUNTO Kasten/Schrägheck (199_) (04.2008 - ) 0.9 Twinair Turbo (86 PK, 63 kW)
LANCIA YPKILON (312_) (05.2011 - ) 0.9 CNG (312.YXG1A) (86 PK, 63 kW)
LANCIA YPKILON (312_) (05.2011 - ) 0.9 TwinAir (312.PXG11, 312.PXG1A, 312.YXG11, 312.YXG1A) (86 PK, 63 kW)
LANCIA YPKILON (312_) (05.2011 - ) 0.9 TwinAir (312.YXN11, 312.YXN1A) (80 PK, 59 kW)

**Vertalen naar het Nederlands**

De gebruiker vraagt: "naar het Nederlands:" en heeft een Engelse tekst gegeven. Ze willen een vertaling naar het Nederlands. Ik moet de tekst professioneel en technisch vertalen naar het Nederlands, zonder HTML of code. Gewoon als platte tekst beantwoorden. Ik zal me concentreren op het produceren van een accurate vertaling van de gegeven sectie zoals gevraagd.

Voorbereiding :

* Het verwijderen van de distributieketting vereist het losnemen van de carterpan.
* Zorg dat de motor op BDP (bovenste dode punt) staat bij cilinder nr. 1.
* Zorg dat de kettingspanner volledig is ingetrokken en houd deze in ingetrokken stand met een geschikte pen of boorbit.

Onderdelenbeschrijving

Component A = Vliegwielblokkeergereedschap
Component A wordt gebruikt om de krukas in zijn timingspositie te vergrendelen door het vliegwiel te blokkeren.
Component A wordt in het vliegwiel geplaatst via een toegangsgat in de versnellingsbakbehuizing (Fig. 1).

Component B = Poelieblokkeerpen
Component B wordt gebruikt om de voorste krukaspoelie in positie te vergrendelen en vast te houden voor demontage (Fig. 2).
OPGELET : De bevestigingsbout van de krukaspoelie heeft een linkse draad.

Component C = Nokkenasblokkeerplaat & bevestigingsmiddelen
Component C wordt gebruikt om de nokkenas in zijn getimede positie te vergrendelen. Het wordt aan de cilinderkop van de motor bevestigd met de meegeleverde bevestigingsmiddelen.
Component C wordt aangebracht op de nokkenas aan het tegenovergestelde uiteinde van de aandrijfpoelie en ketting (Fig. 3).

Er zijn geen beoordelingen voor dit product.
Schrijf een recensie
SlechtUitstekend
Facebook commentaar

Inloggen