Voor Nederlandse bedrijven : onze site herkent niet automatisch BTW nummers.

Wanneer u intra-communautair (BTW vrij) wil bestellen, maak dan uw bestelling via onze site en kies bij het afrekenen voor "betaling via overschrijving". Dan sturen we u meteen na uw bestelling een BTW vrije offerte op het emailadres dat u opgaf.

Indien u akkoord gaat met deze offerte, dan kan u betalen via iDeal, visa, bankoverschrijving, ... via de betaallink die we meesturen met de offerte.

http://schema.org/InStock

T10475 tweede versie voor 1.0 1.2 1.4 1.5 1.6 TSI TFSI EcoBoost vergelijkbaar met VAG T10475 Ford 303-1719

Productcode: TM117209BNEW
Beschikbaarheid: 4

99,00 €

- +

Dit is de krukas poelie houder voor 1.5 TSI : een aangepaste versie van de T10475. De langwerpige houdgaten in de krukas poelie staan ietsje dichter van elkaar waardoor de klassieke T10475 niet past voor deze poelies.

Om de distributieriem bij TSI-, TFSI- en 1.5L EcoBoost-motoren te vervangen, is het noodzakelijk om de centrale bout van de krukas los te draaien, zodat de trillingsdemper of de riemschijf kan worden gedemonteerd.

Probleem:

Veel verschillende versies van riemschijven, met uiteenlopende gatafstanden, maakten het nodig om de originele tegenhouder (vergelijkbaar met T10475) aan te passen. Een aanpassing van de bevestigings- en houdbouten, zoals aangegeven in de reparatiehandleiding, bood niet de gewenste pasvorm.

Oplossing :

Uit alle ons bekende riemschijven hebben we de steekcirkels bepaald en in onze tegenhouder (vergelijkbaar met T10475) verwerkt. Het resultaat is een tegenhouder die zonder klemmen bij bijna alle riemschijven van deze voertuigen kan worden gebruikt. Het wegglijden of beschadigen van afzonderlijke onderdelen of het gereedschap wordt hiermee voorkomen.

Wij gebruiken voor onze krukas-tegenhouder hoogwaardig materiaal met een dikte van 10 mm. De meeste fabrikanten gebruiken slechts 8 mm materiaal met een lagere hardheid.

OPMERKING :

Afhankelijk van de variant van de riemschijf moet een bout worden omgezet, zoals aangegeven in de OE-VAG-reparatiehandleiding.
De bouten kunnen in de juiste gaten worden geplaatst en de aanslag kan, voor een betere uitlijning, op de juiste hoogte worden aangepast.

Geschikt voor de volgende motoren:

1.0L MPI
1.0L MPI (CNG)
1.0L TSI 3-cilinder
1.2L TSI
1.4L TFSI
1.4L TDI 3-cilinder
1.5L TSI
1.5L EcoBoost
1.6L SRE


Geschikt voor de volgende motorcodes:

CAVF, CBZB, CHPA, CHPB, CHYA, CHYB, CHYC, CHYE, CHZA, CHZB, CHZC, CHZD, CHZE, CHZG, CHZJ, CHZK, CHZL, CJZA, CJZB, CJZC, CJZD, CMBA, CNLA, CNUB, CPGA, CPTA, CPVA, CPVB, CPWA, CRJA, CTHF, CTJB, CUKB, CUKC, CVNA, CWRA, CWVA, CWVB, CXSA, CXSB, CXUA, CYVA, CYVB, CYVC, CYVD, CZBA, CZCA, CZCB, CZCC, CZDA, CZDB, CZDD, CZEA, CZPC, CZTA, DAC, DACA, DACB, DADA, DAFA, DBYA, DFNA, DFNB, DFYA, DGEA, DGEB, DGXA, DHFA, DJKA, DJKD, DJVA, DKJA, DKLA, DKLB, DKLC, DKLD, DKRA, DKRB, DKRC, DKRE, DKRF, DKZC, DLAA, DLAB, DLAC, DPBA, DPBC, DPCA, DSGB

Te gebruiken als :

T10475

Ford 303-1719, 3031719

Er zijn geen beoordelingen voor dit product.
Schrijf een recensie
SlechtUitstekend
Facebook commentaar

Inloggen